czwartek, 21 kwietnia 2016

Rok Bloga!



ROK BLOGA

Dzisiaj, 21 kwietnia, mam zaszczyt ogłosić, że blog „Przez dziurkę od klucza…” ma już dokładnie rok! Jak przystało na każdego jubilata, postanowiłam podziękować i podsumować cały rok działalności strony.



Na początek, chciałabym bardzo podziękować Wam, czytelnicy, że byliście ze mną przez cały ten czas. Motywowaliście i ganiliście swoimi komentarzami, za które WIELKIE DZIĘKI!!! Głównie dzięki Wam miałam dalszą ochotę na prowadzenie bloga!

Pora na podsumowania:
  •        W ciągu całego roku przeczytała 141 Waszych komentarzy! Krytykowaliście, chwaliliście, śmieszyliście swoimi spostrzeżeniami związanymi z postami.
  • W ciągu 12 miesięcy opublikowałam 52 posty, w tym 35 rozdziałów „Hybrydy”, 5 luźnych opowiadań i 7 nominacji.

  •     Blog był nominowany do 6-ciu LBA i Girl Book Tag.

  •   Blog obserwuje 9 użytkowników, którym bardzo dziękuję za czytanie go :)

  •     Obecnie blog ma ok. 7850 wyświetleń!

Chciałabym bardzo podziękować mojej mamie i rodzinie, którzy od początku byli moimi wiernymi fanami. :P
Jane Wolf, Mroczna_Niezgodna, Gosia Konopka, Córka Lilith, Klaudia Rosel Ahne Vendela Siv Clary Nori, Madzia L, Sadriana, Julczik, CatLady., Daria Grosz, Wercia Czyta, Aleksandra Baniak, Wolfslower oraz anonimowi komentatorzy – te osoby przyczyniły się bardzo swoimi komentarzami do mojego osobistego rozwoju, jako młodej blogerki i pisarki. 
Jeszcze dzisiaj powinien pojawić się post z Q&A, więc czekajcie :)

4 komentarze:

  1. Wprawdzie obserwuje ten blog od niedawna ale ciesze się że prowadzisz go już rok.
    Wiem jak to jest się cieszyć że wytrwało się aż tyle i ma się chęci do dalszego pisania... ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Pomińmy to że użyłam w jednym zdaniu trzy razy słowo "się"...

      Usuń
    2. Dziękuję za komentarz :)
      Oczywiście pominęłam twoje powtórzenia :P
      Masz może jakieś pytania do bohaterów?

      Usuń
  2. Gratuluję!!!;* życzę Ci dalszej wytrwałości w pisaniu oraz dalszej weny, żebyś nadal chciała go pisać ;)
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń