środa, 27 kwietnia 2016

Q&A


Przepraszam, że nie dodałam posta w czwartek, ale chciałam jeszcze znaleźć więcej pytań :) Ale nie przedłużając, zaczynamy! 
P.S. Pod postem też możecie zadawać pytania ;)

Pytania do Patricii:

1. Tęsknisz nadal za zmarłym chłopakiem?
Tęsknię, ale nie można całe życie się smucić. Rasto na pewno nie chciałby, abym płakała i użalała się nad sobą i zastanawiała się, dlaczego to on musiał umrzeć… Zawsze będę miała go w swoim sercu.

2. Czy planujesz jakieś randki, czy coś?
W sumie, to na razie nic nie planuję, ale z tego co wiem, Patrycja planuje mnie z kimś wyswatać za kilka rozdziałów, więc się okaże J

Pytania do Clary:

1. Będzie little baby?
Możliwe… Razem z Lucasem planujemy dziecko, ale więcej dowiesz się, jak Patrycja skończy pisać „Hybrydę”. Z tego co mi powiedziała, planuje napisać jedną całą książkę o mnie, więc zobaczymy… J

Pytania do Mnie:

1. Skąd wzięłaś pomysł na to opowiadanie?
Przeczytałam kilka książek z tzw. Kick Ass w roli głównej, więc postanowiłam napisać coś swojego z taką właśnie główną postacią. Pomysły na inne postaci wzięły się z du… mojej głowy :P

2. Kto jest twoim idolem?
Zespół „Set It Off”! Uwielbiam ich piosenki i to, że nie zachowują się jak typowi rockowi artyści.

3. Co lub kto cię inspiruje?
To dość trudne pytanie, bo sama dokładnie nie znam na nie odpowiedzi :P Chyba głównie z otoczenia, tego co mi się przyśni, wpadnie do głowy itp.

4. Dlaczego uśmierciłaś Rasto?
W sumie, nie chciałam go na początku uśmiercać, ale wraz z rozwojem akcji i mojej wyobraźni stwierdziłam, że muszę zrobić z Patricii jeszcze twardszą postać.

3 komentarze:

  1. Ostatnia odpowiedź rozszarpała moje małe serduszko :"( czemu,och, czemu musiałaś go zabić? On był naprawdę świetną postacią...
    Tak btw miałaś świetny pomysł z tymi pytaniami do swoich bohaterek. Brawo za Twoją pomysłowość ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też serce pękło, jak pisałam jego śmierć...
      Dzięki i może jakieś pytania? xD

      Usuń
  2. Ja też tęsknie za rasto :"(
    Taki był z niego miły człowieczek i w realu rzadko spotykany typ faceta.

    OdpowiedzUsuń