niedziela, 10 stycznia 2016

LBA #5

To już piąta nominacja do LBA.... Wielkie dzięki Lexi D. za nominację! Macie jej blogusia :KLIK!.
Dobra, zaczynajmy przedstawienie!

1. Masz drugie imię? (a jak tak to jakie?)
Na drugie imię mam.... Joanna. 

2. Jak układasz książki na półce?
Układam alfabetycznie nazwiskami autorów.

3. Wolisz sudoku czy krzyżówki?
 Chyba bardziej krzyżówki, ale sudoku nie jest złe :)


4. Ile centymetrów mają Twoje włosy?
A jak odpowiem, że sięgają mi do połowy pleców, to będzie dobrze? 


5. Nosisz kolczyki?
Kiedyś nosiłam, ale teraz nie pozwalają mi na to wuefista i moje kochane uszy....


6. W jakim sklepie ostatnio byłaś?
To chyba był Empik albo Kari.


7. Masz jakieś fandomowe rzeczy?
Tak, mam koszulkę z "Hogrwarts Express" i z "Gwiezdnych Wojen"

8. Jaką wodę wolisz? Żywca zdrój, nałęczowiankę, kroplę beskidu a może jeszcze coś innego?

Może to się wydawać dziwne, ale ja nie lubię pić wody... Tak jakoś wyszło, że do przeżycia starczą mi dwa-trzy łyki...
 
9. Robisz jakieś rzeczy własnoręcznie? (np. bombki, bransoletki, poduszki...)
Kiedyś miałam fazę na robienie bransoletek z plastikowych rurek.

10. Jakich perfum używasz?
Zazwyczaj jest to dezodorant z FA. :P

 
11. Co myślisz o moim blogu?
Jest świetny! Uwielbiam przygody  Oli i jej przyjaciół! I pytanie, kiedy następny rozdział?

Nominuję:
Demons
Bloody Marry
Hybryda

Moje pytania:
1. Masz zwierzątko? (Jeśli tak, to jakie?)
2. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania?
3. Ulubiony kolor i dlaczego?
4. Ulubiony cytat.
5. Co jest twoim dziwnym nawykiem?
6. Co sądzisz o piecingu i tatuażach?
7. Jakieś inne hobby, niż pisanie?
8. Kawa, herbata, czy coś innego?
9. Kiedy masz urodzinki?
10. Grasz na jakimś instrumencie? (Jeśli tak, to jakim?)
11. Co sądzisz o moim blogu?

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominacje :D i mam takie pytanie, czy mogłabym to LBA dodać na nowego bloga, bo Demons już kończę?
    Pozdrawiam cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, ale podeślij mi link do nowego bloga ;-)

      Usuń
    2. http://destructionisclose.blogspot.com

      Usuń
  2. Dziękuję również za nominację^^ i ja ciebie również nominowałam na lena-and-daniel-story.blogspot.com, ale ciągle wylatywało mi z głowy, by cię o tym poinformować. Przepraszam :"(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedzi ;) A co do odpowiedzi na 11 pytanie... Nowy rozdział wstawiłam jakieś 10 minut temu ;)

    OdpowiedzUsuń