niedziela, 18 października 2015

LBA #4

Tam tam tam tam! Nowa nominacja przez Madzię L ! Macie jej bloga Klik!
Oczywiście dzięki! ;P

1. Wolisz wieś czy miasto? Uzasadnij. 
Cóż... Mieszkam na wsi, ale nie daleko mam do dużego miasta jakim jest Kraków :)
Ale do rzeczy, jestem bardziej za miasteczkiem, ale nie za takim wielkim miastem jak, np. Kraków, bo uwielbiam spokój i ciszę. Teraz już nawet na wsi nie jest cicho...

2. Jaki masz styl?
No... Uwielbiam ciemne kolory, chociaż nie jestem emo. Uwielbiam jeansy! Według mnie są najwygodniejsze i najlepiej wyglądają ;)

3. O czym marzysz?
Jestem zapaloną książkoholiczką :) Moim największym marzeniem, jakie na razie udaje mi się powoli zrealizować, to odwiedzić wszystkie najpiękniejsze biblioteki Europy, a może i nawet świata :)

4. Co byś chciała dostać na urodziny?
Pewnie, że książkę, chociaż nie pogardziłabym dobrą grą na PC, typu Wiedźmin lub Dragon Age :P

5. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Kurcze... Dobre pytanie. Na razie chciałabym zostać architektem, ale jak to mówią "kobieta zmienną jest" :)

6. Jaki jest twój ulubiony kolor i dlaczego?
Kocham czarny! Może dlatego, że oznacza taki wewnętrzny spokój i tajemniczość, którą niesie ze sobą mrok... Można powiedzieć, że ten kolor uosabia mój charakter.

7. Co sądzisz o piecingu i tatuażach?
Mam słabość do chłopaków z kolczykiem w wardze.... Przykład:
Jeżeli chodzi o tatuaże, to lubię je, ale gdy nie jest ich za dużo :)

P. S. To zdjęcie to tylko przykład i nie jestem wielką fanką 5SOS :) 


Tym razem nie nominuję nikogo, ale miejcie się na 
baczności ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz