sobota, 26 września 2015

LBA #3

Dzięki za nominację Lexi D. ;) Tutaj jej blog: Jej blog!
Serdecznie zapraszam do niej ;D
Oto jej pytania i moje odpowiedzi : 

1. Jakie lektury szkolne czekają cię w tym roku?
Cóż... "Mały książę", "Zemsta", "Dziady cz. II", "Kamizelka", "Sachem", "Śmierć urzędnika", "Opowieść wigilijna", "Syzyfowe prace" i "Tam, gdzie spadają anioły". Jest tego trochę ;)

2. Jaki jest twój wymarzony kolor włosów?
Kiedyś chciałam mieć szkarłatne włosy, ale teraz bardziej podoba mi się czarny lub ciemny brąz ;) Mam nadzieję, że pociemnieją mi włosy :)

3. Na premierę jakiej książki, nie możesz się już doczekać?
Z niecierpliwością czekam na "Odrodzoną" C. C. Hunter oraz na nową książkę C. J. Daugherty.

4. Co kupujesz sobie zazwyczaj na wyjazdach (np. na wakacje, ferie)?
Przyznam się, że zazwyczaj kupuję sobie ubrania, ale jest to związane, że w wakacje wyjeżdżam z  kraju do cioci i.... No wiecie, trudno czytać w obcym języku :P

5.Jaki jest twój ulubiony owoc?
Uwielbiam pomarańcze, ale nie pogardzę mandarynką.

6. Z jakim kolorem kojarzy ci się twoja przyszłość?
Trudne pytanie... Naprawdę nie wiem. Gustuję jednak w ciemnych kolorach, więc pewnie w jakimś ciemnym :)

7. Jakie doły bardziej wolisz: jeansy, legginsy, shorty, a może spódnice?
Kocham jeansy, w legginsach czasami się pokarze, shorty ubieram tylko po domu, a spódnice od święta ;)

8. Co jest twoim dziwnym nawykiem?
Obgryzanie paznokcji oraz strzelanie na kostkach u rąk... Teraz wszyscy już wiedzą...

9. Czy ludzie w twoim otoczeniu wiedzą, że masz bloga?
Wie rodzina i kilka osób ze szkoły... Jak narazie mi wystarczy.

10. Masz umysł ścisły, czy może jesteś humanistą?
W podstawówce byłam bardziej ścisłowcem, a teraz w gimnazjum bardziej humanista ;)

11. Jakie jest twoje ulubione wydawnictwo ksiązkowe?
Uwielbiam książki wydane przez Wydawnictwo MAG i Wydawnictwo Otwarte oraz Papierowy Książyc.

Ja nominuję:
Bloody Marry
Demons
Nie zawsze jest tak jak chcemy by było...

Moje pytania:
1. Jakiej muzyki słuchasz?
2. Jakie lektury szkolne masz do przeczytania w tym roku?
3. Czy rodzina wie, że miszesz bloga?
4. Masz rodzeństwo (jeśli tak, to kogo?)?
5. Lektura szkolna, która najbardziej podobała ci się w poprzedniej klasie?
6. Kiedy masz urodziny?

Powodzenia! 
Rebel P.

3 komentarze: