wtorek, 30 czerwca 2015

LBA(Liebster Blog Award)

Dzięki za nominację Wolfslower :) http://byidealnie.blogspot.com

1.Skąd czerpiesz natchnienie do pisania? 


Szczerze powiedziawszy, moją inspiracją są zazwyczaj książki, które już kiedyś przeczytałam. ;)

2.Czy słuchasz muzyki podczas pisania? Jeśli tak, to jakiej?

Słucham muzyki cały czas ;) Najczęściej jest to rock i pop, ale znajdzie się gdzie nie gdzie piosenka innego gatunku.

3.Jakie książki lubisz czytać najbardziej?

Moim ulubionym gatunkiem, jak mogliście zauważyć czytając moje opowiadanie jest fantastyka. Jakiś czas temu koleżanka nakłoniła mnie do przeczytania "Gwiazd naszych wina". Od czasu do czasu lubie też przeczytać dobry kryminał lub horror. ;)

4.Czy pisząc opowiadanie czerpiesz inspiracje z własnego życia?

Może nie z życia, co z marzeń. Choć nie powiem, że nie korzystam z zdarzeń z mojego życia. W rzeczywistości jestem strasznie spokojnym człowiekiem, więc żyję marzeniami.

5. Czy gdyby była taka okazja wcieliłbyś/ wcieliłabyś się w głównego bohatera swojego opowiadania?

Na pewno ;) Kto nie chciał by żyć w świecie, gdzie obok nich żyją istoty nadprzyrodzone?! 

6.Jaki jest twój ulubiony fragment z książki?

Ja uwielbiam początki. Nie wiem jak wy, ale ja po przeczytaniu kawałka początku wiem czy książkę przeczytam czy nie. ;)

1 komentarz:

  1. Fajnie jest czegoś o Tobie dowiedzieć :) Pozdrawiam i weny życzę :D

    OdpowiedzUsuń